Cocio kakaomælk erobrer verden
Man tænker ikke længere over det, men den gode gamle Cocio kakaomælk er rent faktisk lige så dansk som Dronning Margrethe. Og nu arbejdes der for alvor på at få den 60 år gamle kakaomælk udover landegrænserne. Sort humor og en ”great taste” skal positionere Cocio kakaomælk i blandt andet England.
“Det har været afgørende for os at fokusere på den unikke Cocio-smag, og samtidig at skabe et brand, der er relevant for den unge målgruppe internationalt,” siger Cocios marketingdirektør Mikael Horsbøll.
Det gør Cocio-folkene (danske DDB er Cocios internationale bureaupartner) med en ny kampagneplatform, der både går lige i vores sportshjerte og minder os om, at Cocio virkelig smager mega godt!
Den nye platform ‘”Nothing but great taste” har allerede stået sin prøve med lanceringen af Cocio i England sidste år, og nu ruller den på hjemmemarkedet i Danmark med ovenstående film, som vises på tv, i biografen og online som her på GR.
“Produktet er jo fantastisk, og det vinder både på hylden med sit fine design og i brug med den unikke gode smag. Nu håber vi, at vi med “Nothing but great taste” har formået at ramme både den indforståede sandhed om produktet og det løfte, der primært driver kategorien og motiverer til køb,” siger Thomas Fabricius, kreativ direktør hos DDB Copenhagen.
Indlægget er sponseret.